FCPP
- CAMPIONAT DE CATALUNYA FEMENÍ
DE
PITCH & PUTT - 2010
REGLAMENT
1.- LLOC I DATES
Es jugarà
a Mas Gurumbau, el diumenge 13 de juny de 2010.
2.- PARTICIPANTS
Hi podran
participar totes les jugadores nacionals o estrangeres en possessió de
la seva llicència de la FCPP en vigor.
El nombre
màxim de jugadores inscrites serà de 72 a cadascuna de les 2
sortides simultànies previstes per la primera volta que es jugarà
diumenge dia 13 al matí per ordre d’inscripció.
En cas d’excedir
el nombre de places previstes, s’habilitarà un horari de sortida
el dissabte dia 12 de juny a les 16:00 per a que puguin participar totes les
jugadores que vulguin.
3.- CATEGORIES
Es distingiran
les següents categories:
1ª
categoria: competidores amb qualsevol Handicap.
2ª
categoria: competidores amb Handicap Exacte 5,5 o superior.
3ª
categoria: competidores amb Handicap Exacte 13,5 o superior.
S’entregaran
premis d’aquelles categories amb un mínim de 6 jugadores participants,
en cas de haver menys de 6 jugadores participants en una categoria, aquestes
optaran al premi de la categoria immediatament superior.
4.- FORMULA DE JOC
Es jugaran 18
forats Strokeplay Scratch
Individual el diumenge 13 i eventualment el dissabte 12.
Passaran el tall
un total de 72 jugadores exactament. Aquestes 72 jugadores es distribuiran en
48 jugadores de 1ª categoria, 12 jugadores de 2ª categoria i 12
jugadores de 3ª categoria. En cas de no haver-hi un mínim de 6
participants en una categoria, les 12 places previstes es distribuiran
augmentant 8 places per a jugadores de 1ª categoria i 4 places per a
jugadores de la categoria restant. Les places que no es puguin adjudicar pel
nombre de jugadores participants s’adjudicaran a 1ª categoria.
En cas de que
els empats existents impossibilitin realitzar un tall per a les places
adjudicades a cada categoria basant-se únicament en el resultat scratch obtingut, es desempatarà segons la
fórmula dels 9, 12, 15, 16 i 17 millors últims forats, si encara
així persistís l’empat, es determinarà el desempat
per l’últim millor forat, dos últims millors forats, i
així fins el 18 últims millors forats. Els últims forats a
que es refereix aquest paràgraf són els últims forats del
recorregut, independentment del tee de sortida de les
jugadores.
Les jugadores
que hagin passat el tall jugaran 18 forats Strokeplay
Scratch Individual el diumenge 13 per la tarda.
5.- HORARI I GRUPS DE SORTIDA
El handicap que
determini l’ordre de sortida serà el que consti a la seu de la
FCPP el dia de tancament de les inscripcions.
Les sortides del
matí de diumenge 13 i eventualment el dissabte 12 seran
simultànies per ordre de handicap a cada sortida simultània.
S’habilitaran sortides a les 8:30 i a les 12:00. Les jugadores
participants podran escollir hora de joc.
La darrera
sortida del diumenge 13 serà per ordre invers a la classificació
de la primera volta, iniciant-se la sortida a les 16:30. Tots els
partits s’iniciaran amb sortida simultània a les 16:30 excepte els
5 partits corresponents a les 20 jugadores millor classificades que jugaran pel
tee de l’1 amb sortides consecutives.
6.- DESEMPATS
Pel lloc de
campiona absoluta, es desempatarà a “mort sobtada”
començant pel forat 1 i consecutius fins desfer el empat.
La resta de
posicions amb premi desempataran per la millor darrera volta i en persistir
l’empat, es tindrà en compte els 24, 30, 32, 34 i 35 millors
últims forats. En cas de persistir l’empat es determinarà
el desempat per l’últim millor forat, dos últims millors
forats, i així fins el 18 últims millors forats de la darrera
volta.
La resta es classificarà
ex-aequo.
Els
últims forats a que es refereix aquest paràgraf són els
últims forats del recorregut, independentment del tee
de sortida de les jugadores.
7.- TROFEUS
Trofeu
per a la campiona i sotscampiona absolutes.
Trofeu
per a la campiona, sotscampiona i tercera classificada de
1ª, 2ª i 3ª categories.
Els trofeus no
són acumulables. S’atorgaran primer els premis de campiona i sitscampiona absoluta i posteriorment el corresponents a
les categories.
Es lliuraran a
la Nit del P&P 2010
8.- INSCRIPCIONS
Les inscripcions es realitzaran a la recepció del camp seu de la
competició o mitjançant el mòdul d’inscripcions a la
plana web www.pitchputt.cat per les jugadores registrades.
Les inscripcions es podran fer des del diumenge de tres setmanes abans de
la competició, es a dir, a partir de les 0 hores del diumenge dia 23
de maig de 2010 mitjançant el mòdul d’inscripcions a la
plana web o dins de l’horari comercial del camp seu de la
competició.
9.-
TANCAMENT D’INSCRIPCIONS
Es tancaran el 8 de juny de 2010 a les 24 hores. Es publicarà la llista de participants el dia 9 de juny a la plana web www.pitchandputtcat.com
10.- DRETS
D’INSCRIPCIÓ
Cada jugadora
abonarà 15 Euros en concepte
de green fee per a tot el campionat. Al
realitzar les inscripcions, les jugadores podran marcar l’opció de
reservar el dinar al mateix camp amb un cost suplementari de 10 Euros.
11.- DISCIPLINA
Les jugadores
que estiguin inscrites i no es presentin a jugar a la competició hauran
de comunicar-ho al camp seu de la competició abans de les 12 h. del
darrer dia hàbil.
En cas de no
presentar-se a la segona volta de la competició, les jugadores hauran de comunicar-ho al camp seu de la
competició abans de les 12 h. del darrer dia hàbil o com a
màxim a l’entrega de la targeta de joc de l’últim
recorregut jugat.
En cas de
jugadores retirades que passin el tall per jugar diumenge a la tarda, no se les
tindrà en compta a l’hora de realitzar el tall permeten la
participació del màxim possible de jugadores.
En cas de dubte,
la jugadora haurà de presentar un justificant de la seva
comunicació i les jugadores que no ho facin, no podran participar en les
competicions oficials que es celebrin fins el proper Campionat de Catalunya
Femení.
12.-COMITÈ ORGANITZADOR
Estarà
format pel President de la Comissió Esportiva, pel secretari de la
Comissió Esportiva i per un representant del camp on es juga la prova. La suspensió de
la prova prèviament a la celebració de la mateixa es
responsabilitat d’aquest comitè i es tindrà en compte el protocol de decisió per la suspensió de
proves oficials amb motiu d'inclemències meteorològiques de la FCPP.
13.- COMITÈ DE COMPETICIÓ
Estarà
format per dos membres de la FCPP i per un membre del comitè del propi
camp on es juga la prova. Presidirà el comitè un membre de la FCPP. La suspensió de la prova durant la seva
celebració és responsabilitat d’aquest comitè.
14.- OBLIGACIONS DEL CAMP ORGANITZADOR
El camp
s’encarregarà d’elaborar amb el programa informàtic
de competicions de la FCPP les targetes dels participants, el control de les
sortides,el control de l’entrega de targes i el còmput de les
targes. La publicació de resultats i l’ordre de sortida, dels
jugadors serà competència de la FCPP.
El camp organitzador
facilitarà una peça de fruita i ½ litre d’aigua com
a mínim per jugador i disposarà d’un o més punts de
distribució d’aigua durant el recorregut (apart de les instal·lacions/casa-club del camp)
encara que sigui de pagament. El camp procurarà que l’aigua
estigui fresca quan les temperatures així ho aconsellin.
El camp estarà obert com a mínim 1 hora abans de l’inici de la competició, i fins ½ hora
després d’acabar l’últim jugador de la prova.
Totes aquestes tasques
així com el bon marcatge del camp i les seves condicions seran
supervisades per la FCPP. El Comitè Organitzador de la prova és la Comissió
Esportiva de la FCPP i en aquest sentit el camp ha de prestar tant al
Comitè Organitzador de la prova com al Comitè de
Competició de la prova o a qualsevol dels seus membres tots els mitjans
de que disposi pel correcte desenvolupament de la mateixa.
L’incompliment per part del camp organitzador d’algun punt
d’aquest reglament impedirà entrar a formar part del sorteig de
competicions oficials per l’any 2011.
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||