Aquest web utilitza galetes ("cookies") pròpies i de tercers per millorar l'experiència de l'usuari. Si continues navegant, considerem que acceptes el seu ús.   Ok
f

FCPP Federació Catalana de Pitch and Putt

Reglament Campionat de Catalunya Femení FCPP 2010

Ets a:  IniciNotíciesReglaments Competicions FCPPNotícia id 13212
21.05.2010

Reglaments Competicions FCPPReglament Campionat de Catalunya Femení FCPP 2010

Reglament Campionat de Catalunya Femení FCPP 2010 que es jugarà a Mas Gurumbau el diumenge 13 de juny. Inscripcions a partir del diumenge dia 23 de maig. Campionat amb premis a totes les categories (absoluta, 1ª, 2ª i 3ª) femenines

FCPP - CAMPIONAT DE CATALUNYA FEMENÍ

DE PITCH & PUTT - 2010

 

REGLAMENT

 

1.- LLOC I DATES

 

Es jugarà a Mas Gurumbau, el diumenge 13 de juny de 2010.

 

2.- PARTICIPANTS

 

Hi podran participar totes les jugadores nacionals o estrangeres en possessió de la seva llicència de la FCPP en vigor.

 

El nombre màxim de jugadores inscrites serà de 72 a cadascuna de les 2 sortides simultànies previstes per la primera volta que es jugarà diumenge dia 13 al matí per ordre d’inscripció.

 

En cas d’excedir el nombre de places previstes, s’habilitarà un horari de sortida el dissabte dia 12 de juny a les 16:00 per a que puguin participar totes les jugadores que vulguin.

 

3.- CATEGORIES

 

Es distingiran les següents categories:

1ª categoria: competidores amb qualsevol Handicap.

2ª categoria: competidores amb Handicap Exacte 5,5 o superior.

3ª categoria: competidores amb Handicap Exacte 13,5 o superior.

 

S’entregaran premis d’aquelles categories amb un mínim de 6 jugadores participants, en cas de haver menys de 6 jugadores participants en una categoria, aquestes optaran al premi de la categoria immediatament superior.

 

4.- FORMULA DE JOC

 

Es jugaran 18 forats Strokeplay Scratch Individual el diumenge 13 i eventualment el dissabte 12.

 

Passaran el tall un total de 72 jugadores exactament. Aquestes 72 jugadores es distribuiran en 48 jugadores de 1ª categoria, 12 jugadores de 2ª categoria i 12 jugadores de 3ª categoria. En cas de no haver-hi un mínim de 6 participants en una categoria, les 12 places previstes es distribuiran augmentant 8 places per a jugadores de 1ª categoria i 4 places per a jugadores de la categoria restant. Les places que no es puguin adjudicar pel nombre de jugadores participants s’adjudicaran a 1ª categoria.

 

En cas de que els empats existents impossibilitin realitzar un tall per a les places adjudicades a cada categoria basant-se únicament en el resultat scratch obtingut, es desempatarà segons la fórmula dels 9, 12, 15, 16 i 17 millors últims forats, si encara així persistís l’empat, es determinarà el desempat per l’últim millor forat, dos últims millors forats, i així fins el 18 últims millors forats. Els últims forats a que es refereix aquest paràgraf són els últims forats del recorregut, independentment del tee de sortida de les jugadores.

 

Les jugadores que hagin passat el tall jugaran 18 forats Strokeplay Scratch Individual el diumenge 13 per la tarda.

 

5.- HORARI I GRUPS DE SORTIDA

 

El handicap que determini l’ordre de sortida serà el que consti a la seu de la FCPP el dia de tancament de les inscripcions.

 

Les sortides del matí de diumenge 13 i eventualment el dissabte 12 seran simultànies per ordre de handicap a cada sortida simultània. S’habilitaran sortides a les 8:30 i a les 12:00. Les jugadores participants podran escollir hora de joc.

 

La darrera sortida del diumenge 13 serà per ordre invers a la classificació de la primera volta, iniciant-se la sortida a les 16:30. Tots els partits s’iniciaran amb sortida simultània a les 16:30 excepte els 5 partits corresponents a les 20 jugadores millor classificades que jugaran pel tee de l’1 amb sortides consecutives.

 

6.- DESEMPATS

 

Pel lloc de campiona absoluta, es desempatarà a “mort sobtada” començant pel forat 1 i consecutius fins desfer el empat.

 

La resta de posicions amb premi desempataran per la millor darrera volta i en persistir l’empat, es tindrà en compte els 24, 30, 32, 34 i 35 millors últims forats. En cas de persistir l’empat es determinarà el desempat per l’últim millor forat, dos últims millors forats, i així fins el 18 últims millors forats de la darrera volta.

 

La resta es classificarà ex-aequo.

 

Els últims forats a que es refereix aquest paràgraf són els últims forats del recorregut, independentment del tee de sortida de les jugadores.

 

7.- TROFEUS

 

Trofeu per a la campiona i sotscampiona absolutes.

Trofeu per a la campiona, sotscampiona i tercera classificada de 1ª, 2ª i 3ª categories.

 

Els trofeus no són acumulables. S’atorgaran primer els premis de campiona i sitscampiona absoluta i posteriorment el corresponents a les categories.

 

Es lliuraran a la Nit del P&P 2010

 

8.- INSCRIPCIONS

Les inscripcions es realitzaran a la recepció del camp seu de la competició o mitjançant el mòdul d’inscripcions a la plana web www.pitchputt.cat per les jugadores registrades.

 

Les inscripcions es podran fer des del diumenge de tres setmanes abans de la competició, es a dir, a partir de les 0 hores del diumenge dia 23 de maig de 2010 mitjançant el mòdul d’inscripcions a la plana web o dins de l’horari comercial del camp seu de la competició.

 9.- TANCAMENT D’INSCRIPCIONS

 

Es tancaran el 8 de juny de 2010 a les 24 hores. Es publicarà la llista de participants el dia 9 de juny a la plana web www.pitchandputtcat.com

 

10.- DRETS D’INSCRIPCIÓ

 

Cada jugadora abonarà 15 Euros en concepte de green fee per a tot el campionat. Al realitzar les inscripcions, les jugadores podran marcar l’opció de reservar el dinar al mateix camp amb un cost suplementari de 10 Euros.

 

11.- DISCIPLINA

 

Les jugadores que estiguin inscrites i no es presentin a jugar a la competició hauran de comunicar-ho al camp seu de la competició abans de les 12 h. del darrer dia hàbil.

 

En cas de no presentar-se a la segona volta de la competició, les jugadores  hauran de comunicar-ho al camp seu de la competició abans de les 12 h. del darrer dia hàbil o com a màxim a l’entrega de la targeta de joc de l’últim recorregut jugat.

 

En cas de jugadores retirades que passin el tall per jugar diumenge a la tarda, no se les tindrà en compta a l’hora de realitzar el tall permeten la participació del màxim possible de jugadores.

 

En cas de dubte, la jugadora haurà de presentar un justificant de la seva comunicació i les jugadores que no ho facin, no podran participar en les competicions oficials que es celebrin fins el proper Campionat de Catalunya Femení.

 

12.-COMITÈ ORGANITZADOR

 

Estarà format pel President de la Comissió Esportiva, pel secretari de la Comissió Esportiva i per un representant del camp on  es juga la prova. La suspensió de la prova prèviament a la celebració de la mateixa es responsabilitat d’aquest comitè i es tindrà en compte el protocol de decisió per la suspensió de proves oficials amb motiu d'inclemències meteorològiques de la FCPP.

 

13.- COMITÈ DE COMPETICIÓ

 

Estarà format per dos membres de la FCPP i per un membre del comitè del propi camp on es juga la prova. Presidirà el comitè un membre de la FCPP. La suspensió de la prova durant la seva celebració és responsabilitat d’aquest comitè.

 

14.- OBLIGACIONS DEL CAMP ORGANITZADOR

 

El camp s’encarregarà d’elaborar amb el programa informàtic de competicions de la FCPP les targetes dels participants, el control de les sortides,el control de l’entrega de targes i el còmput de les targes. La publicació de resultats i l’ordre de sortida, dels jugadors serà competència de la FCPP.

 

El camp organitzador facilitarà una peça de fruita i ½ litre d’aigua com a mínim per jugador i disposarà d’un o més punts de distribució d’aigua durant el recorregut (apart de les instal·lacions/casa-club del camp) encara que sigui de pagament. El camp procurarà que l’aigua estigui fresca quan les temperatures així ho aconsellin.
El camp estarà obert com a mínim 1 hora abans de l’inici de la competició, i fins ½ hora després d’acabar l’últim jugador de la prova.

 

Totes aquestes tasques així com el bon marcatge del camp i les seves condicions seran supervisades per la FCPP. El Comitè Organitzador de la prova és la Comissió Esportiva de la FCPP i en aquest sentit el camp ha de prestar tant al Comitè Organitzador de la prova com al Comitè de Competició de la prova o a qualsevol dels seus membres tots els mitjans de que disposi pel correcte desenvolupament de la mateixa.

L’incompliment per part del camp organitzador d’algun punt d’aquest reglament impedirà entrar a formar part del sorteig de competicions oficials per l’any 2011.

 

MAPA WEB

       
 
FCPP ACPP
Diputació 274, pral. A
08009 Barcelona
Tel. 93 342 42 49 - Fax 93 412 16 79
info@pitch.cat - www.pitch.cat
Avís Legal
Política de Privacitat
Política de Cookies
La FCPP té el suport de la:
 
Generalitat de Catalunya EsportCat
La FCPP forma part de la:
UFEC FIPPA EPPA
EEC