Aquest web utilitza galetes ("cookies") pròpies i de tercers per millorar l'experiència de l'usuari. Si continues navegant, considerem que acceptes el seu ús.   Ok
f

FCPP Federació Catalana de Pitch and Putt

Reglament Copa ACPP Parelles Juvenils i Júniors 2011

Ets a:  IniciNotíciesCopes ACPPNotícia id 16355
08.08.2011

Copes ACPPReglament Copa ACPP Parelles Juvenils i Júniors 2011

Reglament de la Copa ACPP Parelles Juvenils i Júniors 2011 que es jugarà a Castelló Empuriabrava el 3 i 4 de setembre de 2011. Inscripcions a partir del dilluns dia 15 d'agost

 

Reglament Copa ACPP Parelles Juvenils i Júniors 2011

 

 

1.- LLOC I DATES

 

Es jugarà al P&P Castelló Empuriabrava el 3 i 4 de Setembre de 2011.

 

2.- PARTICIPANTS

 

Hi podrà participar qualsevol parella composada per dos jugadors/es de categoria juvenil o júniors, nacionals o estrangers, en possessió de les seves llicències de l’ACPP en vigor. Es considera categoria juvenil i junior els jugadors que cumpleixin com a màxim 18 anys durant el 2011.  

 

El nombre màxim de parelles inscrites serà de 36 a cadascuna de les sortides previstes pel dissabte dia 3.

 

En cas d’excedir el nombre de places previstes s’habilitaran nous horaris el divendres dia 2 per que puguin participar tots el jugadors que ho vulguin.

 

3.- CATEGORIES

Hi haurà dues categories: Categoria scratch i handicap

 

4.- FÓRMULA DE JOC

 

La competició es jugarà a 36 forats sota modalitat de joc Fourball Stableford.

 

Es jugaran 18 forats Fourball Stableford el dissabte 3 i eventualment el divendres 2.

 

Es jugarà amb Regles EPPA/FIPPA amb la seva totalitat amb l’excepció de que els jugadors o jugadores, que compleixin 10 o menys durant el 2011 podran portar fins un màxim de 7 pals i hauran d’identificar-se mitjançant una credencial que els hi proporcionarà el camp seu de la competició.

Passaran el tall un total de 36 parelles. Aquestes 36 parelles es distribuiran en un mínim de les 24 parelles millor classificades scratch a la primera volta de la competició i les 12 parelles millor classificades handicap a la primera volta de la competició.

 

En cas d’empat entre les parelles que determinen les millors 12 parelles i posteriors en categoria handicap, es desempatarà segons la fórmula dels 9, 12, 15, 16 i 17 millors últims forats per assegurar un total de 18 parelles, si encara així persistís l’empat, es determinarà el desempat per l’últim millor forat, dos últims millors forats, i així fins els 18 últims millors forats.

 

En cas d’empat entre les parelles que determinen les millors 24 parelles i posteriors en categoria scratch, es desempatarà segons la fórmula dels 9, 12, 15, 16 i 17 millors últims forats per assegurar un total de 36 parelles, si encara així persistís l’empat, es determinarà el desempat per l’últim millor forat, dos últims millors forats, i així fins els 18 últims millors forats.

 

En cas de parelles que estiguin classificades dins dels dos criteris per jugar el diumenge, prevaldrà el criteri de classificació handicap deixant una plaça lliure per la següent parella millor classificada a la categoria scratch.

 

Les parelles que hagin passat el tall jugaran 18 forats Fourball el diumenge 4 de setembre al matí.

 

5.- HORARI DE SORTIDA I FORMACIÓ DE GRUPS DE SORTIDA

 

Les sortides del dissabte 3 seran simultànies per ordre de handicap a cada sortida.

 

S’habilitarà inicialment dues sortides el dissabte dia 3 a les 10:00 i a les 13:30. Les parelles participants podran escollir horari de joc sempre que quedin places lliures en el horari escollit. En cas de ser necessàries més places, s’habilitaria una sortida el divendres dia 2 a les 17:00.

 

La sortida del diumenge 4 corresponent a la volta sota modalitat Fourball es jugarà a les 10:00. Es realitzaran els grups de sortida segons el resultat scratx de la primera volta sota modalitat Fourball.

 

Els partits del diumenge 4 es jugaran amb sortida simultània iniciant-se la sortida a les 10:00 excepte els 5 partits corresponents a les 15 parelles millor classificades scratch que jugaran pel tee de l’1 amb sortides consecutives a partir de les 10:00.

 

6.- DESEMPATS

 

Pel lloc de campions scratch o handicap, es desempatarà a “mort sobtada” en la modalitat Fourball Scratch començant pel forat 1 i consecutius fins desfer el desempat.

 

La resta de posicions amb premi desempataran per la millor darrera volta i en persistir l’empat, es tindrà en compte els 24, 30, 32, 34 i 35 millors últims forats, si encara així persistís l’empat, es determinarà el desempat per l’últim millor forat, dos últims millors forats, i així fins els 36 últims millors forats.

 

La resta es classificarà ex-aequo.

 

7.- TROFEUS

 

A la categoria Scratch copes per les  parelles campiones, sots-campiones i 3eres classificades.

 

A la categoria Handicap copes per les  parelles campiones, sots-campiones i 3eres classificades.

 

A tots els jugadors participants de la fase final, s’entregaran medalles excepte les tres primeres parelles classificades que tindran copes.

 

Els trofeus no són acumulables i cada parella tindrà opció a guanyar un únic premi. Per l’adjudicació de premis en cas d’optar-ne a un de categoria scratch i un de categoria handicap es donarà preferència a la posició en primer lloc i a la categoria scratch en segon lloc.

 

Es lliuraran a la Nit del P&P 2011.

 

8.- INSCRIPCIONS

 

Les inscripcions es realitzaran a la recepció del camp seu de la competició o mitjançant el mòdul d’inscripcions a la plana web www.pitchputt.cat pels jugadors registrats.

 

Les inscripcions es podran fer des del diumenge de tres setmanes abans de la competició, es a dir, a partir de les 0 hores del dilluns dia 15 d’agost de 2011 mitjançant el mòdul d’inscripcions a la plana web o dins de l’horari comercial del camp seu de la competició.

 

Per poder realitzar l’inscripció d’una parella a través del mòdul d’inscripcions a la plana web www.pitchputt.cat , el jugador que fa l’inscripció ha de tenir permís sobre les dades de l’usuari amb el que juga de parella segons l’apartat “Permisos” del menú esquerra de la zona personal a la web www.pitchputt.cat

 

L’inscripció comporta l’autorització per la gravació i difusió d’imatges per qualsevol mitja

 

9.- TANCAMENT D’INSCRIPCIONS

 

Es tancaran el dimarts 30 de d’agost de 2011. Es publicarà la llista de participants el dia 1 de setembre de 2011 a la plana web www.pitchandputtcat.com. Un cop finalitzat el període d’inscripció els canvis de parella, d’horari o dia de joc estan permesos fins el dia abans de començar la competició sempre que el camp seu de la prova pugui donar conformitat del canvi.

 

A partir del dia d’inici de la competició no es permetran canvis de parella, d’horari o dia de joc i excepcionalment en cas d’error del camp o de la FCPP es pot permetre aquest canvi si el jugador ho justifica correctament i el Comitè de Competició de la prova accepta aquesta justificació.

 

10.- DISCIPLINA

 

Les parelles que estiguin inscrites i no es presentin han d’avisar a la seu de l’ACPP abans de les 12 hores del darrer dia hàbil. En cas de dubte, la parella haurà de presentar un justificant de la seva comunicació. Les parelles que no ho facin es sotmetran al Reglament de Competició i Disciplina Esportiva de la Federació Catalana de Pitch & Putt.

 

En cas de no presentar-se a la segona volta de la competició, les parelles  hauran de comunicar-ho al camp seu de la competició com a màxim a l’entrega de la targeta de joc de l’últim recorregut jugat. Les parelles que no ho facin es sotmetran al Reglament de Competició i Disciplina Esportiva de la Federació Catalana de Pitch & Putt.

 

En cas de parelles retirades que passin el tall que dona plaça per jugar el diumenge, no se’ls tindrà en compta a l’hora de realitzar el tall permeten la participació del màxim possible de parelles.

 

11.- DRETS D’INSCRIPCIÓ

 

Pel dissabte, cada parella abonarà 30 euros.

 

Per la jornada de diumenge cada parella abonarà 30 euros.

 

12.- ENTRENAMENTS

 

Durant la setmana anterior compresa des del diumenge anterior a les 14.00h  fins el dia abans de començar la competició, els jugadors que ja estiguin inscrits podran entrenar en el camp on es disputi la prova per un preu màxim de 10 euros per jugar 18 forats. Es respectaran els preus i les ofertes de cada camp si aquests són inferiors a 10 euros. En cas d’haver un campionat el preu serà el del campionat.

 

13.- COMITÈ ORGANITZADOR

 

Estarà format pel President de la Comissió Esportiva, pel secretari de la Comissió Esportiva i per un representant del camp on  es juga la prova. La suspensió de la prova prèviament a la celebració de la mateixa es responsabilitat d’aquest comitè i es tindrà en compte el protocol de decisió per la suspensió de proves oficials amb motiu d'inclemències meteorològiques de la FCPP.

14.- COMITÈ DE COMPETICIÓ

 

Estarà format per dos membres de l’ACPP i per un membre del Comitè del propi Camp on es juga la prova. Presidirà el Comitè un membre de l’ACPP. La suspensió de la prova durant la seva celebració és responsabilitat d’aquest Comitè.

 

15.- DRETS I OBLIGACIONS DE L’ORGANITZACIÓ

 

El camp s’encarregarà d’elaborar amb el programa informàtic de competicions de la FCPP les targetes dels participants, el control de les sortides, el control de l’entrega de targes i el còmput de les targes. La publicació de resultats i l’ordre de sortida, dels jugadors serà competència de la FCPP.

 

El camp organitzador facilitarà una peça de fruita i ½ litre d’aigua com a mínim per jugador i disposarà d’un o més punts de distribució d’aigua durant el recorregut (apart de les instal·lacions/casa-club del camp) encara que sigui de pagament. El camp procurarà que l’aigua estigui fresca quan les temperatures així ho aconsellin.

 

El camp estarà obert com a mínim 1 hora abans de l’inici de la competició, i fins ½ hora després d’acabar l’últim jugador de la prova.

 

Totes aquestes tasques així com el bon marcatge del camp i les seves condicions seran supervisades per la FCPP. El Comitè Organitzador de la prova és la Comissió Esportiva de la FCPP i en aquest sentit el camp ha de prestar tant al Comitè Organitzador de la prova com al Comitè de Competició de la prova o a qualsevol dels seus membres tots els mitjans de que disposi pel correcte desenvolupament de la mateixa.

 

L’ incompliment per part del camp organitzador d’algun punt d’aquest reglament impedirà entrar a formar part del sorteig de competicions oficials per l’any 2012.

 

 

MAPA WEB

       
 
FCPP ACPP
Diputació 274, pral. A
08009 Barcelona
Tel. 93 342 42 49 - Fax 93 412 16 79
info@pitch.cat - www.pitch.cat
Avís Legal
Política de Privacitat
Política de Cookies
La FCPP té el suport de la:
 
Generalitat de Catalunya EsportCat
La FCPP forma part de la:
UFEC FIPPA EPPA
EEC