OPORTUNITATS COMERCIALS EN EL MARC DE
LA COPA DEL MÓN DE PITCH&PUTT (Teià, Març
2006)
Catalunya acollirà del 23 al 25
de Març del 2006 la II Copa del Món de Pitch&Putt, un esdeveniment
únic, que pretén esdevenir no únicament un espectacle esportiu sinó també tot
un esdeveniment social, amb una participació activa dels mitjans de
comunicació, les administracions i les institucions capdavanteres del país i el
teixit empresarial.
En el mes d’octubre del 2004, es
va celebrar a Chia (Sardenya, Itàlia) la primera edició de la Copa del Món de
Pitch & Putt (World Cup Invitational), amb victòria de la delegació
catalana. Hi van participar vuit equips, tots provinents de països europeus.
L’Associació Europea de Pitch
& Putt (EPPA) ha confiat a la Unió Catalana de Pitch&Putt (UCPP)
l’organització a d’aquesta segona edició de la Copa del Món, que es durà a
terme al camp situat a Teià (El Maresme), i que té prevista la participació de
delegacions provinents de tretze països diferents, entre ells Irlanda, Itàlia,
Holanda, França, Dinamarca, Xile, Austràlia, Noruega, Andorra o el Regne Unit.
La rellevància mediàtica,
esportiva i social que ha de tenir aquest esdeveniment, així mateix com el boom
que la pràctica esportiva del Pitch&Putt experimenta especialment a Catalunya,
i els atributs positius que se li associen (esport jove, respectuós amb el medi
ambient, sa...), fan d’aquesta nova edició de la Copa del Món un escenari únic
i molt propici perquè les empreses puguin realitzar accions de comunicació i de
marketing per a publicitar i presentar els seus productes i serveis entre el
públic assistent i els telespectadors i lectors de premsa escrita.
L’indubtable potencial
comunicatiu que l’esport ofereix en els nostres dies juntament amb el creixent
atractiu que aquest genera entre el públic fan que s’obrin noves possibilitats
perquè les empreses obtinguin retorns òptims de les seves inversions en matèria
de marketing i de comunicació, arribant de manera més directa i eficaç als seus
públic-objectius, i superant això una situació actual de quasi saturació del
mercat publicitari (publicitat a TV i en mitjans escrits).
Les oportunitats comercials i
espais per al patrocini encara disponibles a hores d’ara en l’esdeveniment de
la Copa del Món abasten diferents possibilitats, des de l’esponsorització d’un
forat del recorregut, el patrocini de la zona village, o, fins i tot,
convertir-se en partner oficial i exclusiu de la Copa del Món, donant nom a la
competició. A canvi, s’ofereix un molt complert paquet de contraprestacions,
que apart de la publicitat estàtica i els espais en els mitjans oficials de la
competició, inclou també la presència en la recepció oficial que farà el govern
de la Generalitat a les delegacions participants.
En cas d’interès, poden posar-se
en contacte amb l’empresa CRS Sports & Culture (sr. Sergi Bernadí, tlf. 667 44 7088),
responsables de la gestió en aquest àmbit de la Copa del Món.
Detalls de contacte:
CRS Sports & Culture
Av. Josep Tarradellas, 126-128
pl. 15
08029 Barcelona (Spain)
+34 93. 430.55.80
e-mail: sbernadi@crsesports.com
Moltes gràcies.
Atentament,
Antoni Lloret
UCPP
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||