Aquest web utilitza galetes ("cookies") pròpies i de tercers per millorar l'experiència de l'usuari. Si continues navegant, considerem que acceptes el seu ús.   Ok
f

FCPP Federació Catalana de Pitch and Putt

Reglament Copa ACPP de Parelles Mixtes 2008

Ets a:  IniciNotíciesReglaments Competicions FCPPNotícia id 9233
13.10.2008

Reglaments Competicions FCPPReglament Copa ACPP de Parelles Mixtes 2008

Reglament de la Copa ACPP de Parelles Mixtes 2008 que es jugarà a Can Cuyàs el 24, 25 i 26 d'octubre de 2008
Unió Catalana de Pitch and Putt UCPP

COPA ACPP DE PARELLES MIXTES

DE PITCH & PUTT 2008

 

REGLAMENT

 

1.- LLOC I DATES

 

Es jugarà a Can Cuyàs, el 24, 25 i 26 d’octubre de 2008.

 

2.- PARTICIPANTS

 

Hi podrà participar qualsevol parella composada per un jugador i una jugadora nacionals o estrangers, en possessió de les seves llicències de l’ACPP en vigor.

El nombre màxim de parelles inscrites serà de 54 pel divendres dia 24 i 54 pel dissabte dia 25. En cas d’excedir el nombre de parelles inscrites, s’eliminaran les de suma de handicaps exactes més alt en cada dia (divendres i dissabte) en la data de tancament de les inscripcions. Les parelles que no entrin en el dia escollit se’ls posarà en l’altre dia si queden places i si encara així no queden places a l’altre dia de la competició, tindran la possibilitat de jugar el dijous dia 23.

 

3.- FÓRMULA DE JOC

 

- 18 forats Fourball Scratch (divendres 24 o dissabte 25 o eventualment dijous 23).

Passaran el tall un total de 27 parelles exactament. En cas d’empat entre les parelles que determinen la posició 27 i posteriors, es desempatarà segons la fórmula dels 9, 12, 15, 16 i 17 millors últims forats per assegurar un total de 27 parelles, si encara així persistís l’empat, es determinarà el desempat per l’últim millor forat, dos últims millors forats, i així fins el 18 últims millors forats. Els últims forats a que es refereix aquest paràgraf són els últims forats del recorregut, independentment del tee de sortida de les parelles.

 

- Les parelles que hagin passat el tall jugaran 18 forats Greensome Scratch (diumenge 26 d’octubre al matí) i 18 forats Foursome Scratch (diumenge 26 d’octubre a la tarda).

 

4.- HORARI DE SORTIDA I FORMACIÓ DE GRUPS DE SORTIDA

 

Totes les sortides seran simultànies.

 

Divendres 24, dissabte 25 i eventualment dijous 23 per ordre de handicap de cada dia. La suma dels handicaps més baixos sortiran  en les primeres sortides i la suma dels handicap més alts en la darrera.

El divendres 24 i el dissabte 25 les sortides seran a les 9:00 si hi ha fins a 18 parelles inscrites, a les 9:00 i a les 12:30 si hi ha entre 19 i 36 parelles inscrites i a les 8:30, 12:00 i 15:30 si hi ha més de 37 parelles inscrites per a aquest dia.

 

La primera sortida simultània del diumenge 26 corresponent a la volta sota modalitat Greensome es realitzarà a les 9:00. Es realitzaran els grups de sortida segons el resultat de la volta sota modalitat Fourball.

 

La darrera sortida simultània del diumenge 26 corresponent a la volta sota modalitat Foursome es realitzarà a les 13:30 aproximadament. Es realitzaran els grups de sortida segons el resultat acumulat de les dues voltes anteriors.

 

5.- DESEMPATS

 

Pel lloc de campions, es desempatarà a “mort sobtada” en la modalitat Foursome Scratch començant pel forat 1 i consecutius fins desfer el desempat.

La resta de posicions amb premi desempataran per la millor darrera volta i en persistir l’empat, es tindrà en compte els 27, 36, 45, 48 ,51, 52 i 53 millors últims forats. si encara així persistís l’empat, es determinarà el desempat per l’últim millor forat, dos últims millors forats, i així fins els 54 últims millors forats.

La resta es classificarà ex-aequo.

 

6.- TROFEUS

 

Copes per les parelles campiones, sots-campiones i 3eres. classificades

Medalles per les parelles classificades 4artes i 5enes.

Es lliuraran a la Nit del P&P 2008.

 

7.- INSCRIPCIONS

 

Les inscripcions es faran omplint correctament i signant el Full Oficial d’Inscripció o per la plana web al seu apartat d’inscripcions als Campionats. Es considerarà formalitzada la inscripció un cop rebut el full d’inscripció per fax a la secretaria de l’ACPP (93 4121679), en ma a la mateixa secretaria de la FCPP o un cop confirmada la inscripció a la plana web.

 

8.- TANCAMENT D’INSCRIPCIONS

 

Es tancaran el 21 d’octubre de 2008 a les 18 hores. Es publicarà la llista de participants el dia 22 d’octubre de 2008 a la plana web www.pitchandputtcat.com. Un cop finalitzat el període d’inscripció no es permetrà el canvi de cap dels dos integrants de la parella ni canvis d’horari.

 

9.- DISCIPLINA

 

Els jugadors/es que estiguin inscrits i no es presentin han d’avisar a la seu de l’ACPP abans de les 12 hores del darrer dia hàbil. En cas de dubte, el jugador haurà de presentar un justificant de la seva comunicació. Els jugadors/es que no ho facin es sotmetran al Reglament de Competició i Disciplina Esportiva de l’Associació Catalana de Pitch & Putt.

 

Els jugadors que es retirin de la competició no presentant-se a la segona o tercera volta han d’avisar al Comitè de Competició amb un mínim de 12 hores d’antelació. Els jugadors que no ho facin i no es presentin es sotmetran al Reglament de Competició i Disciplina Esportiva de l’Associació Catalana de Pitch & Putt.

 

10.- DRETS D’INSCRIPCIÓ

 

Pel divendres o dissabte, cada parella abonarà 30 euros.

Per la jornada de diumenge cada parella abonarà 30 euros.

 

11.- COMITÈ ORGANITZADOR

 

Estarà format per un membre de l’ACPP i un representant del camp on  es juga la prova. La suspensió de la prova prèviament a la seva celebració és responsabilitat d’aquest Comitè.

 

12.- COMITÈ DE COMPETICIÓ

 

Estarà format per dos membres de l’ACPP i per un membre del Comitè del propi Camp on es juga la prova. Presidirà el Comitè un membre de l’ACPP. La suspensió de la prova durant la seva celebració és responsabilitat d’aquest Comitè.

 

13.- DRETS I OBLIGACIONS DE L’ORGANITZACIÓ

 

El camp s’encarregarà d’elaborar amb el programa informàtic de competicions de l’ACPP les targetes dels participants, el control de les sortides,el control de l’entrega de targes i el còmput de les targes. La publicació de resultats i l’ordre de sortida, dels jugadors serà competència de l’ACPP.

El camp organitzador facilitarà una peça de fruita i ½ litre d’aigua com a mínim per jugador i disposarà d’un o més punts de distribució d’aigua durant el recorregut (apart de les instal·lacions/casa-club del camp) encara que sigui de pagament. El camp procurarà que l’aigua estigui fresca quan les temperatures així ho aconsellin.
El camp estarà obert com a mínim 1 hora abans de l’inici de la competició, i fins ½ hora després d’acabar l’últim jugador de la prova.

Totes aquestes tasques així com el bon marcatge del camp i les seves condicions seran supervisades per l’ACPP.

L’incompliment per part del camp organitzador d’algun punt d’aquest reglament impedirà entrar a formar part del sorteig de competicions oficials per l’any 2009.

MAPA WEB

       
 
FCPP ACPP
Diputació 274, pral. A
08009 Barcelona
Tel. 93 342 42 49 - Fax 93 412 16 79
info@pitch.cat - www.pitch.cat
Avís Legal
Política de Privacitat
Política de Cookies
La FCPP té el suport de la:
 
Generalitat de Catalunya EsportCat
La FCPP forma part de la:
UFEC FIPPA EPPA
EEC