FCPP - CAMPIONAT DOBLE DE CATALUNYA
DE PITCH & PUTT 2011 - PARELLES INDISTINTES
REGLAMENT
1.- LLOC I DATES
Es jugarà a Fornells, el 6, 7 i 8 de maig de 2011.
2.- PARTICIPANTS
Hi podrà participar qualsevol parella composada per dos jugadors/es nacionals o estrangers, en possessió de les seves llicències de la FCPP en vigor.
El nombre màxim de parelles inscrites serà de 36 a cadascuna de les 3 sortides simultànies previstes pel divendres dia 6 i 36 a cadascuna de les 3 sortides simultànies previstes pel dissabte dia 7.
En cas d’excedir el nombre de places previstes, s’habilitaran més horaris el dijous dia 5 per a que puguin participar tots els jugadors que ho vulguin.
3.- FÓRMULA DE JOC
Es jugaran 18 forats Fourball Scratch el divendres 6, dissabte 7 i eventualment el dijous 5.
Passaran el tall un total de 54 parelles exactament. En cas de que els empats existents impossibilitin realitzar un tall de 54 parelles exactament basant-se únicament en el resultat scratch obtingut, es desempatarà segons la fórmula dels 9, 12, 15, 16 i 17 millors últims forats per assegurar un total de 54 parelles, si encara així persistís l’empat, es determinarà el desempat per l’últim millor forat, dos últims millors forats, i així fins el 18 últims millors forats.
Els últims forats a que es refereix aquest paràgraf són els últims forats del recorregut, independentment del tee de sortida de les parelles.
Les parelles que hagin passat el tall jugaran 36 forats Foursome Scratch el diumenge 8 en dues voltes de 18 forats.
4.- HORARI DE SORTIDA I FORMACIÓ DE GRUPS DE SORTIDA
Les sortides del divendres 6, del dissabte 7 i eventualment el dijous 5 seran simultànies per ordre de handicap a cada sortida simultània. S’habilitaran inicialment sortides a les 9:00, a les 12:30 i a les 16:00 tant divendres com dissabte i si fos necessari s’habilitarien sortides el dijous començant a les 16:00. Les parelles participants podran escollir hora i dia de joc sempre que hi hagin places disponibles.
La primera sortida del diumenge 8 serà simultània iniciant-se a les 9:30 i per ordre de classificació de la volta fourball jugada divendres, dissabte o eventualment dijous.
La darrera sortida del diumenge 8 serà per ordre invers a la classificació acumulada dels dos recorreguts anteriors, iniciant-se la sortida a les 14:00. Tots els partits s’iniciaran amb sortida simultània a les 14:30 excepte els 5 partits corresponents a les 15 parelles millor classificades que jugaran pel tee de l’1 amb sortides consecutives.
5.- DESEMPATS
Pel lloc de campions, es desempatarà a “mort sobtada” en la modalitat Foursome Scratch començant pel forat 1 i consecutius fins desfer el desempat.
La resta de posicions amb premi desempataran per la millor darrera volta i en persistir l’empat, es tindrà en compte els 27, 36, 45, 48, 51, 52 i 53 millors últims forats. En cas de persistir l’empat es determinarà el desempat per l’últim millor forat, dos últims millors forats, i així fins el 53 últims millors forats.
La resta de posicions es classificaran ex-aequo.
6.- TROFEUS
Copes per les parelles campiones, sots-campiones, 3eres i 4artes i 5enes. Es lliuraran a la Nit del P&P 2011.
7.- INSCRIPCIONS
Les inscripcions es realitzaran a la recepció del camp seu de la competició o mitjançant el mòdul d’inscripcions a la plana web www.pitchputt.cat pels jugadors registrats.
Les inscripcions es podran fer des del diumenge de tres setmanes abans de la competició, es a dir, a partir de les 0 hores del diumenge dia 17 d’abril de 2011 mitjançant el mòdul d’inscripcions a la plana web o dins de l’horari comercial del camp seu de la competició.
Per poder realitzar l’inscripció d’una parella a través del mòdul d’inscripcions a la plana web www.pitchputt.cat, el jugador que fa l’inscripció ha de tenir permís sobre les dades de l’usuari amb el que juga de parella segons l’apartat “Permisos” del menú esquerra de la zona personal a la web www.pitchputt.cat
L’inscripció comporta l’autorització per la gravació i difusió d’imatges per qualsevol mitja.
8.- TANCAMENT D’INSCRIPCIONS
Es tancaran el 3 de maig de 2011 a les 24 hores. Es publicarà la llista de participants el dia 4 de maig a la plana web www.pitchandputtcat.com.
A partir del dimarts 3 de maig, els canvis de parella, d’horari o dia de joc estan permesos fins el dia abans de començar la competició sempre que el camp seu de la prova pugui donar conformitat del canvi.
A partir del dia d’inici de la competició no es permetran canvis de parella, d’horari o dia de joc i excepcionalment en cas d’error del camp o de la FCPP es pot permetre aquest canvi si el jugador ho justifica correctament i el Comitè de Competició de la prova accepta aquesta justificació.
9.- DRETS D’INSCRIPCIÓ
Pel divendres o dissabte, cada parella abonarà 30 euros. Per la jornada de diumenge cada parella abonarà 30 euros pel conjunt de les dues voltes estipulades.
10.- DISCIPLINA
Els jugadors/es que estiguin inscrits i no es presentin a jugar a la competició hauran de comunicar-ho al camp seu de la competició abans de les 12 h. del darrer dia hàbil.
En cas de no presentar-se a la segona o tercera volta de la competició, els jugadors/es hauran de comunicar-ho al camp seu de la competició abans de les 12 h. del darrer dia hàbil o com a màxim a l’entrega de la targeta de joc de l’últim recorregut jugat.
En cas de jugadors/es retirats que passin el tall per jugar diumenge, no se’ls tindrà en compta a l’hora de realitzar el tall permeten la participació del màxim possible de parelles el diumenge.
En cas de dubte, el jugador/a haurà de presentar un justificant de la seva comunicació i els jugadors/es que no ho facin, no podran participar en les competicions oficials que es celebrin fins el proper Campionat de Catalunya Doble.
11.-COMITÈ ORGANITZADOR
Estarà format pel President de la Comissió Esportiva, pel secretari de la Comissió Esportiva i per un representant del camp on es juga la prova. La suspensió de la prova prèviament a la celebració de la mateixa es responsabilitat d’aquest comitè i es tindrà en compte el protocol de decisió per la suspensió de proves oficials amb motiu d'inclemències meteorològiques de la FCPP.
12.- COMITÈ DE COMPETICIÓ
Estarà format per dos membres de la FCPP i per un membre del comitè del propi camp on es juga la prova. Presidirà el comitè un membre de la FCPP. La suspensió de la prova durant la seva celebració és responsabilitat d’aquest comitè.
13.- OBLIGACIONS DEL CAMP ORGANITZADOR
El camp s’encarregarà d’elaborar amb el programa informàtic de competicions de la FCPP les targetes dels participants, el control de les sortides,el control de l’entrega de targes i el còmput de les targes. La publicació de resultats i l’ordre de sortida, dels jugadors serà competència de la FCPP.
El camp organitzador facilitarà una peça de fruita i ½ litre d’aigua com a mínim per jugador i disposarà d’un o més punts de distribució d’aigua durant el recorregut (apart de les instal·lacions/casa-club del camp) encara que sigui de pagament. El camp procurarà que l’aigua estigui fresca quan les temperatures així ho aconsellin.
El camp estarà obert com a mínim 1 hora abans de l’inici
de la competició, i fins ½ hora després d’acabar l’últim jugador de la prova.
Totes aquestes tasques així com el bon marcatge del camp i les seves condicions seran supervisades per la FCPP. El Comitè Organitzador de la prova és la Comissió Esportiva de la FCPP i en aquest sentit el camp ha de prestar tant al Comitè Organitzador de la prova com al Comitè de Competició de la prova o a qualsevol dels seus membres tots els mitjans de que disposi pel correcte desenvolupament de la mateixa.
L’incompliment per part del camp organitzador d’algun punt d’aquest reglament impedirà entrar a formar part del sorteig de competicions oficials per l’any 2012.
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||