COPA ACPP DE PARELLES MIXTES
DE PITCH & PUTT 2010
REGLAMENT
1.- LLOC I DATES
Es jugarà
al P&P L’Ampolla el 19, 20 i 21 de novembre de 2010.
2.- PARTICIPANTS
Hi podrà
participar qualsevol parella composada per un jugador i una jugadora nacionals
o estrangers, en possessió de les seves llicències de l’ACPP en vigor.
El nombre
màxim de parelles inscrites serà de 72 pel divendres dia 19 i 72
pel dissabte dia 20. En cas d’excedir el nombre de places previstes s’habilitaran
nous horaris.
3.- FÓRMULA DE JOC
- 18 forats Fourball Scratch (divendres 19 o dissabte
20).
Passaran el tall
un total de 36 parelles exactament. En cas d’empat entre les parelles que
determinen la posició 36 i posteriors, es desempatarà segons la
fórmula dels 9, 12, 15, 16 i 17 millors últims forats per
assegurar un total de 36 parelles, si encara així persistís
l’empat, es determinarà el desempat per l’últim
millor forat, dos últims millors forats, i així fins el 18
últims millors forats. Els últims forats a que es refereix aquest
paràgraf són els últims forats del recorregut,
independentment del tee de sortida de les parelles.
- Les parelles
que hagin passat el tall jugaran 18 forats Greensome Scratch (diumenge 21 de novembre
al matí) i 18 forats Foursome Scratch (diumenge 21 de novembre a la tarda).
4.- HORARI DE SORTIDA I FORMACIÓ DE GRUPS DE
SORTIDA
Les sortides del
divendres 19 i dissabte 20 seran simultànies
per ordre de handicap a cada sortida.
S’habilitarà
inicialment una sortida el divendres dia 19 a les 12:30 i dues sortides el
dissabte dia 20 a les 9:00 i a les 12:30. Les parelles participants podran
escollir hora i dia de joc. En cas de ser necessàries més places,
s’habilitaria una sortida el divendres dia 19 a les 9:00 per a completar
les 144 places.
La primera
sortida simultània del diumenge 21 corresponent a la volta sota
modalitat Greensome es realitzarà a les 9:00. Es realitzaran
els grups de sortida segons el resultat de la volta sota modalitat Fourball.
La darrera
sortida simultània del diumenge 21 corresponent a la volta sota
modalitat Foursome es realitzarà a les 13:00 aproximadament.
Es realitzaran els grups de sortida segons el resultat acumulat de les dues
voltes anteriors.
Els partits de
les 13:00 de diumenge 21 es jugaran amb sortida simultània excepte els 4
partits corresponents a les parelles millor classificades que jugaran pel tee de l’1 amb sortides consecutives.
5.- DESEMPATS
Pel lloc de
campions, es desempatarà a “mort sobtada” en la modalitat Foursome Scratch començant pel forat
1 i consecutius fins desfer el desempat.
La resta de
posicions amb premi desempataran per la millor darrera volta i en persistir
l’empat, es tindrà en compte els 27, 36, 45, 48 ,51, 52 i 53
millors últims forats. si encara així persistís
l’empat, es determinarà el desempat per l’últim
millor forat, dos últims millors forats, i així fins els 54
últims millors forats.
La resta es
classificarà ex-aequo.
6.- TROFEUS
Copes per les
parelles campiones, sots-campiones i 3eres classificades
Medalles per les
parelles classificades 4artes i 5enes.
Es lliuraran a
la Nit del P&P 2010.
7- INSCRIPCIONS
Les inscripcions
es realitzaran a la recepció del camp seu de la competició o
mitjançant el mòdul d’inscripcions a la plana web www.pitchputt.cat pels jugadors registrats.
Les inscripcions
es podran fer des del diumenge de tres setmanes abans de la competició,
es a dir, a partir de les 0 hores del diumenge dia 31 d’octubre de
2010 mitjançant el mòdul d’inscripcions a la plana web
o dins de l’horari comercial del camp seu de la competició.
8.- TANCAMENT D’INSCRIPCIONS
Es tancaran el
dimarts 16 de novembre de 2010. Es publicarà la llista de participants
el dia 17 d’octubre de 2010 a la plana web www.pitchandputtcat.com.
Un cop finalitzat el període d’inscripció no es
permetrà el canvi de cap dels dos integrants de la parella ni canvis
d’horari.
9.- DISCIPLINA
Les parelles que
estiguin inscrites i no es presentin han d’avisar a la seu de l’ACPP abans de les 12 hores del darrer dia
hàbil. En cas de dubte, la parella haurà de presentar un
justificant de la seva comunicació. Les parelles que no ho facin es
sotmetran al Reglament de Competició i Disciplina Esportiva de la
Federació Catalana de Pitch & Putt.
En cas de no
presentar-se a la segona volta de la competició, les parelles hauran de comunicar-ho al camp seu de la
competició abans de les 12 h. del darrer dia hàbil o com a
màxim a l’entrega de la targeta de joc de l’últim
recorregut jugat. Les parelles que no ho facin es sotmetran al Reglament de
Competició i Disciplina Esportiva de la Federació Catalana de
Pitch & Putt.
En cas de parelles
retirades que passin el tall que dona plaça per jugar el diumenge, no
se’ls tindrà en compta a l’hora de realitzar el tall
permeten la participació del màxim possible de parelles.
En cas de dubte,
la parella haurà de presentar un justificant de la seva
comunicació i les parelles que no ho facin, no podran participar en les
competicions oficials que es celebrin fins el proper Campionat de Parelles
Mixtes.
10.- DRETS D’INSCRIPCIÓ
Pel divendres o
dissabte, cada parella abonarà 30 euros.
Per la jornada
de diumenge cada parella abonarà 30 euros.
11.- COMITÈ ORGANITZADOR
Estarà
format pel President de la Comissió Esportiva, pel secretari de la
Comissió Esportiva i per un representant del camp on es juga la prova. La suspensió de
la prova prèviament a la celebració de la mateixa es
responsabilitat d’aquest comitè i es tindrà en compte el
protocol de decisió per la suspensió de proves oficials amb motiu
d'inclemències meteorològiques de la FCPP.
12.- COMITÈ DE COMPETICIÓ
Estarà
format per dos membres de l’ACPP i per un membre del Comitè del propi Camp
on es juga la prova. Presidirà el Comitè un membre de l’ACPP. La suspensió de la
prova durant la seva celebració és responsabilitat d’aquest
Comitè.
13.- DRETS I OBLIGACIONS DE
L’ORGANITZACIÓ
El camp
s’encarregarà d’elaborar amb el programa informàtic
de competicions de la FCPP les targetes dels participants, el control de les
sortides, el control de l’entrega de targes i el còmput de les
targes. La publicació de resultats i l’ordre de sortida, dels
jugadors serà competència de la FCPP.
El camp
organitzador facilitarà una peça de fruita i ½ litre
d’aigua com a mínim per jugador i disposarà d’un o
més punts de distribució d’aigua durant el recorregut
(apart de les instal·lacions/casa-club del camp) encara que sigui de pagament. El camp
procurarà que l’aigua estigui fresca quan les temperatures
així ho aconsellin.
El camp
estarà obert com a mínim 1 hora abans de l’inici de la
competició, i fins ½ hora després d’acabar
l’últim jugador de la prova.
Totes aquestes
tasques així com el bon marcatge del camp i les seves condicions seran
supervisades per la FCPP. El
Comitè Organitzador de la prova és la Comissió Esportiva
de la FCPP i en aquest sentit el camp ha de prestar tant al Comitè
Organitzador de la prova com al Comitè de Competició de la prova
o a qualsevol dels seus membres tots els mitjans de que disposi pel correcte
desenvolupament de la mateixa.
L’ incompliment per part del camp organitzador d’algun punt
d’aquest reglament impedirà entrar a formar part del sorteig de
competicions oficials per l’any 2011.
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||