Aquest web utilitza galetes ("cookies") pròpies i de tercers per millorar l'experiència de l'usuari. Si continues navegant, considerem que acceptes el seu ús.   Ok
f

FCPP Federació Catalana de Pitch and Putt

Reglament de la Copa ACPP de Parelles Mixtes 2010

Ets a:  IniciNotíciesReglaments Competicions FCPPNotícia id 14251
29.10.2010

Reglaments Competicions FCPPReglament de la Copa ACPP de Parelles Mixtes 2010

Reglament de la Copa ACPP de Parelles Mixtes 2010 que es jugarà a l'Ampolla del 19 al 21 de novembre de 2010

COPA ACPP DE PARELLES MIXTES

DE PITCH & PUTT 2010

REGLAMENT

1.- LLOC I DATES

Es jugarà al P&P L’Ampolla el 19, 20 i 21 de novembre de 2010.

 

2.- PARTICIPANTS

Hi podrà participar qualsevol parella composada per un jugador i una jugadora nacionals o estrangers, en possessió de les seves llicències de l’ACPP en vigor.

El nombre màxim de parelles inscrites serà de 72 pel divendres dia 19 i 72 pel dissabte dia 20. En cas d’excedir el nombre de places previstes s’habilitaran nous horaris.

 

3.- FÓRMULA DE JOC

- 18 forats Fourball Scratch (divendres 19 o dissabte 20).

Passaran el tall un total de 36 parelles exactament. En cas d’empat entre les parelles que determinen la posició 36 i posteriors, es desempatarà segons la fórmula dels 9, 12, 15, 16 i 17 millors últims forats per assegurar un total de 36 parelles, si encara així persistís l’empat, es determinarà el desempat per l’últim millor forat, dos últims millors forats, i així fins el 18 últims millors forats. Els últims forats a que es refereix aquest paràgraf són els últims forats del recorregut, independentment del tee de sortida de les parelles.

- Les parelles que hagin passat el tall jugaran 18 forats Greensome Scratch (diumenge 21 de novembre al matí) i 18 forats Foursome Scratch (diumenge 21 de novembre a la tarda).

 

4.- HORARI DE SORTIDA I FORMACIÓ DE GRUPS DE SORTIDA

Les sortides del divendres 19 i dissabte 20 seran simultànies per ordre de handicap a cada sortida.

S’habilitarà inicialment una sortida el divendres dia 19 a les 12:30 i dues sortides el dissabte dia 20 a les 9:00 i a les 12:30. Les parelles participants podran escollir hora i dia de joc. En cas de ser necessàries més places, s’habilitaria una sortida el divendres dia 19 a les 9:00 per a completar les 144 places.

La primera sortida simultània del diumenge 21 corresponent a la volta sota modalitat Greensome es realitzarà a les 9:00. Es realitzaran els grups de sortida segons el resultat de la volta sota modalitat Fourball.

La darrera sortida simultània del diumenge 21 corresponent a la volta sota modalitat Foursome es realitzarà a les 13:00 aproximadament. Es realitzaran els grups de sortida segons el resultat acumulat de les dues voltes anteriors.

Els partits de les 13:00 de diumenge 21 es jugaran amb sortida simultània excepte els 4 partits corresponents a les parelles millor classificades que jugaran pel tee de l’1 amb sortides consecutives.

5.- DESEMPATS

Pel lloc de campions, es desempatarà a “mort sobtada” en la modalitat Foursome Scratch començant pel forat 1 i consecutius fins desfer el desempat.

La resta de posicions amb premi desempataran per la millor darrera volta i en persistir l’empat, es tindrà en compte els 27, 36, 45, 48 ,51, 52 i 53 millors últims forats. si encara així persistís l’empat, es determinarà el desempat per l’últim millor forat, dos últims millors forats, i així fins els 54 últims millors forats.

La resta es classificarà ex-aequo.

 

6.- TROFEUS

Copes per les parelles campiones, sots-campiones i 3eres classificades

Medalles per les parelles classificades 4artes i 5enes.

Es lliuraran a la Nit del P&P 2010.

 

7- INSCRIPCIONS

Les inscripcions es realitzaran a la recepció del camp seu de la competició o mitjançant el mòdul d’inscripcions a la plana web www.pitchputt.cat pels jugadors registrats.

Les inscripcions es podran fer des del diumenge de tres setmanes abans de la competició, es a dir, a partir de les 0 hores del diumenge dia 31 d’octubre de 2010 mitjançant el mòdul d’inscripcions a la plana web o dins de l’horari comercial del camp seu de la competició.

 

8.- TANCAMENT D’INSCRIPCIONS

Es tancaran el dimarts 16 de novembre de 2010. Es publicarà la llista de participants el dia 17 d’octubre de 2010 a la plana web www.pitchandputtcat.com. Un cop finalitzat el període d’inscripció no es permetrà el canvi de cap dels dos integrants de la parella ni canvis d’horari.

 

9.- DISCIPLINA

Les parelles que estiguin inscrites i no es presentin han d’avisar a la seu de l’ACPP abans de les 12 hores del darrer dia hàbil. En cas de dubte, la parella haurà de presentar un justificant de la seva comunicació. Les parelles que no ho facin es sotmetran al Reglament de Competició i Disciplina Esportiva de la Federació Catalana de Pitch & Putt.

En cas de no presentar-se a la segona volta de la competició, les parelles  hauran de comunicar-ho al camp seu de la competició abans de les 12 h. del darrer dia hàbil o com a màxim a l’entrega de la targeta de joc de l’últim recorregut jugat. Les parelles que no ho facin es sotmetran al Reglament de Competició i Disciplina Esportiva de la Federació Catalana de Pitch & Putt.

En cas de parelles retirades que passin el tall que dona plaça per jugar el diumenge, no se’ls tindrà en compta a l’hora de realitzar el tall permeten la participació del màxim possible de parelles.

En cas de dubte, la parella haurà de presentar un justificant de la seva comunicació i les parelles que no ho facin, no podran participar en les competicions oficials que es celebrin fins el proper Campionat de Parelles Mixtes.

 

10.- DRETS D’INSCRIPCIÓ

Pel divendres o dissabte, cada parella abonarà 30 euros.

Per la jornada de diumenge cada parella abonarà 30 euros.

 

11.- COMITÈ ORGANITZADOR

Estarà format pel President de la Comissió Esportiva, pel secretari de la Comissió Esportiva i per un representant del camp on  es juga la prova. La suspensió de la prova prèviament a la celebració de la mateixa es responsabilitat d’aquest comitè i es tindrà en compte el protocol de decisió per la suspensió de proves oficials amb motiu d'inclemències meteorològiques de la FCPP.

12.- COMITÈ DE COMPETICIÓ

Estarà format per dos membres de l’ACPP i per un membre del Comitè del propi Camp on es juga la prova. Presidirà el Comitè un membre de l’ACPP. La suspensió de la prova durant la seva celebració és responsabilitat d’aquest Comitè.

 

13.- DRETS I OBLIGACIONS DE L’ORGANITZACIÓ

El camp s’encarregarà d’elaborar amb el programa informàtic de competicions de la FCPP les targetes dels participants, el control de les sortides, el control de l’entrega de targes i el còmput de les targes. La publicació de resultats i l’ordre de sortida, dels jugadors serà competència de la FCPP.

El camp organitzador facilitarà una peça de fruita i ½ litre d’aigua com a mínim per jugador i disposarà d’un o més punts de distribució d’aigua durant el recorregut (apart de les instal·lacions/casa-club del camp) encara que sigui de pagament. El camp procurarà que l’aigua estigui fresca quan les temperatures així ho aconsellin.

El camp estarà obert com a mínim 1 hora abans de l’inici de la competició, i fins ½ hora després d’acabar l’últim jugador de la prova.

Totes aquestes tasques així com el bon marcatge del camp i les seves condicions seran supervisades per la FCPP. El Comitè Organitzador de la prova és la Comissió Esportiva de la FCPP i en aquest sentit el camp ha de prestar tant al Comitè Organitzador de la prova com al Comitè de Competició de la prova o a qualsevol dels seus membres tots els mitjans de que disposi pel correcte desenvolupament de la mateixa.

L’ incompliment per part del camp organitzador d’algun punt d’aquest reglament impedirà entrar a formar part del sorteig de competicions oficials per l’any 2011.

 

 

MAPA WEB

       
 
FCPP ACPP
Diputació 274, pral. A
08009 Barcelona
Tel. 93 342 42 49 - Fax 93 412 16 79
info@pitch.cat - www.pitch.cat
Avís Legal
Política de Privacitat
Política de Cookies
La FCPP té el suport de la:
 
Generalitat de Catalunya EsportCat
La FCPP forma part de la:
UFEC FIPPA EPPA
EEC